ßłack łace

Friss topikok

  • Redviking: Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L (2008.08.19. 21:59) szerelmem.
  • Redviking: Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L) (2008.06.10. 11:31) 100. (:

Linkblog

HTML

2008.06.09. 00:00 Stray Black Lamb

100. (:

Most nosztalgiázok....:P Olvasgatom a verseket, amiket küldözgetett. Mit ne mondjak...elég vegyes. Rengeteg mindent átéltünk..több mint 19 hónap alatt..de egyszer sem tudtam elfelejteni. Mindig ott volt előttem..de sosem vettem észre igazán. De már ráébredtem..:) Jobb később mint soha. :L Nagyon szeretek vele lenni. És remélem ez idővel..elfedi amultunkat. Habár..a mult. Azis rejt szép dolgokat. Csak keresni kell. :) Jelenleg..nem kell keresni a szép dolgokat...mert minden szép. :) Vele. :L
Sokszor ugy érzem, senki lennék nélküle. Sokszor elgondolkozom, hogy.... mi lenne velem nélküle? ezekre a kérdésekre se tudom a választ..mint megannyira. :S -.-'
Tudom, és tisztában vagyok vele, hogy sokszor..elrontom a kedvét..mert nekemis rossz kedvem van. És hogy megbántom, akaratlanul. :( De..érte mindent. és ..megpróbálok változni. :) Sok esetben csak magamra gondolok, meg makacs vagyok. De nekem akkoris Ő az ELSŐ.


"Azt álmodtam hogy szerettél

Én hozzád bújtam s te átöleltél
Eggyé váltunk kéz a kézben
Szerettelek s még most is érzem

Hallottam hogy dobog a szíved s
Ajkad némán ajkamra téved
Simogattál én simogattalak
Ennél soha nem voltam boldogabb

De aztán elszállt az álom s én
Felébredtem a hangod, mosolyod kerestem
Annyira fájt hogy nem vagy mellettem
Így én még SOHA senkit nem szerettem...."


 

S nézd mikor töltöttem fel. :L

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://blacklace.blog.hu/api/trackback/id/tr48510485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Redviking 2008.06.10. 11:31:01

Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L)
süti beállítások módosítása