ßłack łace

Friss topikok

  • Redviking: Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L (2008.08.19. 21:59) szerelmem.
  • Redviking: Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L) (2008.06.10. 11:31) 100. (:

Linkblog

HTML

2009.01.22. 20:55 Stray Black Lamb

három.

Régen írtam, épp itt az ideje. Talán most jól is esik leírni, hogy éppen mit gondolok és érzek. Ahogyan a horoszkóp is írta a januári hónap vége felé a párommal összefogok veszni. Igazából ..sikerült. A tegnapi nappal kezdődött az egész. A sulinak vége volt, siettem az állomásra, hogy találkozzak a szerelmemmel. Kiértem az állomásra, megtaláltuk egymást, adtunk egymásnak puszit. Olyan fura volt. Olyan volt, hogy kicsit alkoholos kicsit füstös puszi. Ami ugye nem megszokott, mert adódott belőle nekünk elég sok bajunk. Rögtön megis kérdeztem tőle, hogy mit evett vagy ivott. Válasz: Sört ittam. Hát jólvan mondom, azt szabad. Gondoltam rá, hogy megszagolom a kezét. De ugy voltam vele, hogy ugyis elmondaná nekem. Hiszen ezt a multkor is megbeszéltük vele, hogy ha esetleg nem bírja ki, vagy valami akkor elmondja, és megbeszéljük. Inkább mondja el, minthogy én jöjjek rá. Msn-en késő délután, feltettem a kérdésemet: Cigizett-e azóta, amióta lebukott..válasz: őszinte leszek..igen..3-4 alkalommal. Ekkor még nem voltam ideges, csak erősen csalódott, hiszen ezt nem gondoltam volna róla, főleg a történtek után. Kérdeztem már tőle, azt mondta akkor hogy többet nem veszi a szájába. Én hülye meg megbíztam benne. Egyre jobban rázott a hideg, és szépen felment a lázam is, egyre feszültebb lettem. Elkezdtem vele elég csúnyán viselkedni, kijött amit gondoltam, amit éreztem. Átfutott az agyamon rengeteg dolog, kettőnkel kapcsolatban. Hogy mennyi mindent terveztünk el, már az elején..és ha így haladunk akkor a megvalósításra nemis lesz alkalom. Akkor mire volt jó ezaz egész? Miért nem őszinte velem? Miért hazudott nekem? Miért nem mondta eeeel? A kapcsolat alapvető feltétele az egymás által kibocsájtott bizalom és az őszinteség. Nekem legalábbis tényleg nagyon fontos. DE nem tudtam felfogni. Nem ment. Nemtudtam elhinni, azt hogy megint átb*szott. Tényleg ennyire hülyének néz? Vagy amikor a szájába veszi, akkor nem gondol arra hogy ez a kapcsolatunkra mehet rá?? nemértem:S. Nagy nehezen megbeszéltük, hogy találkozunk ma a buszon. Egész nap, valahogy nem vártam. Most valahogy nem volt kedvem hozzá. Látni szerettem volna, de mégse. Ölelni szerettem volna, de mégse. Csókolni szerettem volna, de mégse. Teljesen köztes állapotba kerültem. Majd telt az idő, és eljött a délután. Kimentem az állomásra, felültem a megbeszélt buszra. És ott találkoztunk. Adtunk egymásnak egy puszit, és egész úton egy szót nem szóltunk egymáshoz. Vártam, hogy esetleg ő megszólal. de nem. Kiértünk szandára, hazajöttünk, feljöttünk a szobába. Kicsit nyagatottan de sikerült "beszélgetni". Vagyis inkább én kezdem el mondani a magamét. Ő meg néha megszólalt. Megkérdeztem tőle, hogy hányszor volt az a "pár elvétett alkalom"..aztán nagy nehezen kihuztam belőle azt a "párat". Ha neki az pár..:S és minden egyes alkalommal átvágott. És msn-en nekem csak 3-4 alkalmat említett, hogy mentse a bőrét -.-" Nagyon rühellem, hogyha valaki hazudik nekem. Ideges voltam, láttam rajta hogy ő is ideges. Igazából elakartam vele hitetni azt, hogy szakítani akarok vele, vagyis hogy fusson át az agyán, és utánna hátha máshogyan gondolkozik. Azt mondta hogy: nem szeretném, hogy az történjen amit a múltkor mondtál. ( hogyha még 1x hazudik akk VÉGE) és én mondtam neki hogy: erről te tehetsz. Láttam rajta, hogy feszültebb, nem volt valami jó. :( Látni, hogy ott szenved melletted, de te szereted, de végülis..megérdemli. Eltelt 5 perc. Mondtam neki, hogy nézzen a szemembe, és aztán : utolsó volt. Akkor elkezdett sírni, de tényleg ...akkor a legaranyosabb. Mert akkor látom rajta, hogy igazán szeret. Aztán én is sírtam..de én nem annyira. Nagy nehezen megnyugodott. És mondtam neki, hogy inkább legyen velem őzinte, mondjon el mindent, minthogy vége legyen, mert nem szeretném. Igazából nagyon szeretem. :( és nemtudnám csak ugy elengedni.

Negyedjére jöttünk össze. Ez volt a harmadik alkalom, negyedjére..tényleg VÉGE!!! És ezt a hármat, kevesebb mint egy év alatt kijátszotta. Remélem az az egy, soha de soha nem fog megtörténni. Inkább legyen velem őszinte..mondja el, minthogy én jöjjek rá, vagy másvalakitől halljam meg. Szeretem, és tényleg csak kettőnkért. :'(

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blacklace.blog.hu/api/trackback/id/tr37896454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása