ßłack łace

Friss topikok

  • Redviking: Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L (2008.08.19. 21:59) szerelmem.
  • Redviking: Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L) (2008.06.10. 11:31) 100. (:

Linkblog

HTML

2009.03.22. 18:30 Stray Black Lamb

Március 22.

Alig vártam a péntek délutánt, mert mentem cicáékhoz. Nemis volt semmi baj, jól éreztem magam. Szombaton palacsintát sütöttünk a hugával, délután elmentünk a bátyáékhoz. Aztán jöttünk Szolnokra. Felszálltunk a vonatra....és próbáltam neki annyi csókot adni amennyit csak tudtam. De.mostanába már annyira más. Magától nemis ad..csak puszit.:S hiányzik:( mert régen mindig adott, és mindig olyan jól esett. főleg eleinte amikor "megkapott"..hogy mondjam..megbecsült..vagy nemis tudom. Ezt mondtam is neki, hogy mostanába csak én adok neki. Egyszercsak bejelenti, hogy elmegy pisilni. Mondtam neki, hogy csak egy feltétellel....:hogyha visszajön, rengeteg csókot kell adnia. Elment pisilni. Visszajön. Leül mellém. Énmeg csak néztem ki az ablakon..hátha eszébe jut, hogy pár perce mit ígért. Miután elmondtam neki, mit hiányolok..eszébe jutott.-.-' magától NEM AD!:S:S:S  pedig én ugy szeretném.
Ma vasárnap van. Annyira fura amit most érzek. Belül teljesen összetörtem, vagy nemis tudom, hogyan tudnám máshogy leírni. Tegnap elég rendesen csalódtam a páromba. Tegnap csak úgy hülyeségből feljött, hogy régebben ő is megnézte a lányokat meg ilyenek, hát hagy nézze ha akarja. Aztán volt egy gyerek a buszon, aki levágatta a haját, és megjegyeztem neki. Erre mondta, hogy biztos énis nézem a pasikat. valószínű. Mondtam neki , hogy nekem ő a legjobb mindenki közül. válasz: Ha én vagyok a legjobb, akkor biztos van más "jó" is. De én ezt nem így értettem. Mondtam neki, hogy tudom hogy tetszenek neki más lányok is. Mondta h tetszenek. Rákérdeztem h: és kik? erre: "Milyen fejed van?" ( ez az amit nagyon utálok, ha nem tetszik akkor csókolom.) "Ugyse mondom el." Mondom akkor köszi. Eléggé szíven ütött.:S én amióta vele együtt vagyok, nem érdekel egyikse..ráse nézek. Neki meg még tetszenek is mások, meg nemtudom. Azért rosszul esik:S:S  De hogyha már tetszik neki vki, akkor miért nem mondja el? több, mint egy éve együtt vagyunk.. Ennyit azért elmondhatna. méghogyha egy kicsit is tetszik neki. Én mindent elmondok neki, megosztok vele mindent. Ő meg benyögi hogy nem mondja el, meg nincs közöm hozzá. Aztán leszálltunk a buszról, nemis tudtam hozzászólni, nemis akartam. Már azon voltam, hogy..legszívesebben elfutnék és sírnék vagy jól szétvernék vmit. Ami jólesik. Egyszerre éreztem hogy törékeny vagyok de ugyanakkor legszívesebben kitörnék. Odaértünk a kapuba a ház elé. Megkérdezte: Most fogjam magam és haza menjek? minthogyha nemis érdekelné, hogy engem megbántott vagy valami. :S nemtudom, azt hittem nemis nézi meg a lányokat vagy nemis tudom. AZt hittem hogy ő nem ebbe a kategóriába tartozik. A férfiak azért csak másh nézik meg a nőket. na mindegy. Ma van a névnapom. Jó szar az egész. Elvan cseszve minden. nemis tudom mit érzek. nemis tudom mit kéne csinálnom. na mindegy. Mondtam neki h NE! (mm. ne menjen haza) aztán köszöntünk a többieknek itthon. iszonyatosan nehéz volt jó pofát vágni, miközben iszonyat rosszul éreztem magam. szar volt szarvolt. szar volt. Felmentünk az emeletre. leültünk tesóm szobájába. és mondani nemis akartam semmit, meg nemis tudtam. de nem vette észre magát. -.-" amugy teljesen ugy éreztem magam, mint amikor voltak ezek a kavarós dolgai más csajokkal. tudom h szeret, meg nem csalna meg. vagyis remélem. de akkoris.:S aztán néha a szemébe néztem, elmondása szerint..Megakartam ölni a szememmel. azt nem akartam. aztán végül az lett vége, hogy én sírtam az ő ölébe. Aztán este kiakartam kisérni az állomásra. de anyuék nem engedtek. Így csak a buszmegállóba kísértem ki. Aztán kaptam tőle egy olyan csókot...amilyet régen.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blacklace.blog.hu/api/trackback/id/tr901018525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása