ßłack łace

Friss topikok

  • Redviking: Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L (2008.08.19. 21:59) szerelmem.
  • Redviking: Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L) (2008.06.10. 11:31) 100. (:

Linkblog

HTML

2009.10.11. 12:35 Stray Black Lamb

boldooog :)

Annyira boldog vagyok. :) Tegnap szinte egésznap szerelmemmel lehettem. Reggel a volt sulimba volt ilyen iskolai rendezvény, nekem meg hennáznom kellett. Cicusom segített, meg vigyázott rám. :) Csináltam egy jó párat megint. Aztán délután hazamentünk. :)Apuval beszélgettünk, utánna átmentünk a lottózóba. Múlt héten hármasom volt az ötös lottón, és apu is meg cicám is kedvet kapott hozzá. :) Aztán hazajöttünk. Cicusommal beszélgettünk sokat :) és sok édes csókot kaptam tegnap...mint..már nagyon régen. De nem panaszkodom inkább, hanem...boldoog vagyoook:) (L) annyira hiányoztak már, és megkaptam :$ És tegnap nagyon jókat beszélgettünk. Megvártuk a lottót ami kb. fél9kor kezdődött. De most nem éreztem hogy nyerünk, pedig múlt héten éreztem. :S lehet ez volt a baj.. :( cicusomnak egyese volt :) de lesz ez még ígyse :P :) csak hinni kell benne, hiába nehéz..annyit megér. De még hátra van a mai hatos lottó :) cicusom sajnos nem hisz az ilyenekbe..pedig hihetne a drágaságom, mert elég nagy az igazság alapja..De hinni fog benne, majd én megtanítom :) Jövőhéten megyünk vásárolni..vagyis nézelödni elöször. Ő dvd írót akar én meg egy telefont. De majd meglátjuk a kínálatot. :D Reggel felkeltem 7 körül, és nem tudtam vissza aludni...és rögtön cicusom jutott eszembe, meg az édes kis csókjai :$ Aztán arra keltem, hogy bátyám itt játszik és mikrofonozik a hülye haverjaival.....köszönöm a jó kis ébresztőt -.-" tekintettel is lehetne másokra..dehát hülye paraszt, mit várok tőle? de ettől függetlenül most is boldog vagyok. :) hála a kedvesemnek :)(L) Nagyon szeretem. És szeretem mikor boldoggá tesz. :) Nekem nem kell senki más az életembe rajta kívül. Pedig sok ismerösöm hülyének néz mikor ezt mondom..akár a legjobb barátnőm. Mert hogy ilyen fiatalon így "elköteleztem" magam. Attól nem lesz jobb majd nekem később, ha "kiélem" ezt az időszakot, éés mindenhónapba másik "barátom" van, és mindig sírok valaki miatt. Nekem ez így megfelel.  Annak nem látom értelmét, hogy valakivel ugy összejöjj, hogy nem is ismered, és csodálkozzol, hogy két hét múlva szakítotok. Meg azt bírom, amikor o.társaim is mondják h együtt van valakivel, és akkor ott mondják...hogy " de szerintem nem leszünk sokáig együtt"..akkor ennek mi értelme? :DD nevetséges. Na meg azokat a fiukat bírom, akik két hét után szakítanak a barátnőjükkel, és később kiderül, hogy azért szakított vele mert nem tudta meg*****, mert a csaj nem engedte még. Legalábbis a haveroknak ezt mondja. Nekem ez nem hiányzik, hogy másnak azért legyek jó, hogy meg******, aztán csak besorolna a többi lány közé, hogy velem milyen volt, és ha nem tetszett neki, akkor szakít, és folytatja a szánalmas játékát. Nekem nem kell más, együtt boldogok vagyunk, és már megszoktuk egymást...és nem unjuk egymást :) És már ez ígyvan több mint 19 hónapja :) Szeretlek Máté! :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blacklace.blog.hu/api/trackback/id/tr841442293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása