ßłack łace

Friss topikok

  • Redviking: Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L (2008.08.19. 21:59) szerelmem.
  • Redviking: Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L) (2008.06.10. 11:31) 100. (:

Linkblog

HTML

2009.08.02. 23:13 Stray Black Lamb

Címes cím

Tegnap voltunk 17 hónaposak a szerelmemmel :) Itt aludt tegnap is, meg ma is itt fog :) Tegnap strandon voltunk, ma meg egész nap aludt cicám, én meg unatkoztam.. Aztán elmentünk mamáékhoz, utánna meg sétáltunk a városba. nagyon jó volt vele :) Utánna haza buszoztunk. Mikor már sétáltunk haza, megkérdeztem hogy kivisszük-e a Ficakot sétáltatni. Az valamiért nem tetszett neki, nem tudom. :S egész úton olyan jó kedve volt, aztán erre fura lett, mert egy körrel többet kell sétálni. -.-" kicsit olyan rosszul esett vagy nem tudom. Az úton próbáltam volna vele bezsélgetni, de csak magamba beszéltem. Haza jöttünk...anyum már megint elkezdett szekálni. Mindenbe csak hugom az első, hugom minden alól kivétel..hugom így ..hugom ugy. Aztán ott hagytam, mert már elegem volt belőle. Csak arra kértem meg, hogy pakolja el a ruháit, és anyum már rögtön elkezdett magyarázni, hogy nincs soha egy jó szavazm, meg hogyha haza jövök valahonnan mindig csak kötekedni meg magyarázni tudok. De már annyira wááááh...Nem így van. Mindig ő köt belém...és akkor mondom neki, hogy "jól van"..erre : elegem van már abból , hogy mindenre azt mondod, hogy "jól van". -.-" na mindegy. Lementem, ott volt cicám. Megvigasztalt, aztán hoztunk fel szotyit és innivalót, hogy majd tv közbe elleszünk. Elmentünk pancsizni. Aztán leültünk tv-zni. Ment a Trója... benne van az Orlando B. és bezséltük, hogy csak a Gyűrűk Urába néz ki olyan jól. És akkor megkérdeztem, hogy neki milyen szinésznők tetszenek...aztán csak nézte a tv-t. Mondom figylesz te rám? igen..de ebből megint csak a sértődés ,meg a veszekedés lenne. Multkor az volt, hogy megkérdeztem tőle, hogy kik tetszenek neki, erre "milyen fejed van..." Akkor azt hittem hogy ott hagyom és leszállok a buszról. Már nem azért, ennyitől nem sértödök meg..igazán ellehetne mondani, meg igazán VAN KÖZÖM HOZZÁ. Aztán csak ült tovább, és nézte a tv-t... de miért nem lehet elmondani?? Tudom, hogy 2347232163487316257843789872639873969 jobb nő van. Én nem vagyok az, tudom magamról jól. De ezt elmondhatná.... Semmi olyan nincs benne. .'( :'( :'( TÉny , hogy nem örülnék hogy ha az egész szobája tele lenne valami nővel. De ajjjj..........wááááááá..

Elöbb ide jött..majd megölt a szemével..hogy biztos megint panaszkodok. Pedig nem...csak leírom amit érzek, ha már neki nem mondhatom el. Akkor szeretek írni, amikor már kicsit sok, és jól esik leírni azt amit éppen érzek. Csupán ennyi.

De ettől függetlenül jól érzem magam vele, és a mai napom is szép volt, csak vannak dolgok amik nem igazán esnek jól. mint például ez is...na mindegy....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blacklace.blog.hu/api/trackback/id/tr981284112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása