ßłack łace

Friss topikok

  • Redviking: Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L (2008.08.19. 21:59) szerelmem.
  • Redviking: Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L) (2008.06.10. 11:31) 100. (:

Linkblog

HTML

2008.08.18. 23:19 Stray Black Lamb

szerelmem.

Gyorsan eltelt ez a hétvége is, mert a szerelmemmel töltöttem el. Olyankor gyorsan telnek a napok, amikor vele vagyok. Két hét múlva leszünk fél évesek. :) És én egyre jobban szeretem..soha nem engedném el magam mellől. Egyre jobban bízunk egymásban, és ..mindent megtudunk beszélni. Nincsennek viták, csak kisebb összeszólalkozások, amik max. 5 percig tartanak (azis csak..beszédszünet). Msn-en sajnos más a helyzet, mert ott ingerlékenyebb egy idő után ő is ..meg énis, mert..hiányzunk egymásnak, és nekem olyankor..minden bajom van. :( Most hétvégén, elmesélte a nagy álmait, és legalább tudom, hogy mi az amire Ő vágyik. Sajnos nekem nem sok vágyam van..mármint, vannak. csak tudom hogy valósíthatatlanok, és inkább felhagyok velük. A lényegesebbeket énis nagyszavakba elmondtam neki. Elég sokat beszélgettünk aznap este. Multkor..felhoztam neki, hogy mivel sokat vagyunk együtt..megszokjuk egymás társaságát és nem beszélgetünk sokat, és nemértékeljük egymást annyira. Mármint szinte..hogy csak vagyunk egymás mellett. Mondtam már neki..többször is, de egy...bizonyos idő után elfelejti, és nem veszi figyelembe. :( Nem vagyok elég érdekes?..nemtudom :( De most nem nagyon engedtem, hogy "egyedül" érezzem magam mellette.. a próbléma elkerülés képpen, én mentem utánna. Nem engedtem hogy gépezzen, mert lefoglaltam, ha tévéztünk is. Meg amikor este ugyéreztem hogy "nem érdeklem" vagy hogy mondjam...szóval adtam neki puszit, vagy szorosan megöleltem. Nem hagyom annyiban.:) nem akarom hogy miattam menjen tönkre ez a kapcsolat, hogy nyavajgok..éppen ezért teszek az ügy érdekében, hamár ő néha elfelejti...Nem hibáztatom..:) hiszen Ő is ember...Énis hibázok, énis szoktam megbántani. De..nálam akkor se szereti jobban senki. :) mert ...szeretem. szeretem. imádom.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://blacklace.blog.hu/api/trackback/id/tr54622241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Redviking 2008.08.19. 21:59:07

Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L
süti beállítások módosítása