ßłack łace

Friss topikok

  • Redviking: Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L (2008.08.19. 21:59) szerelmem.
  • Redviking: Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L) (2008.06.10. 11:31) 100. (:

Linkblog

HTML

2009.05.22. 23:41 Stray Black Lamb

05.22

Fúj a szél. Csapkodja odakinnt a nem kulcsra zárt ajtókat. Villámlik, és dörög az ég. Én ülök a szobába. Elgondolkozom. Hallgatom a szél zaját, és mellette halk zenét hallgatok. Jól esik most egy kicsit egyedül lenni, habár hiányzik a barátom. Az egész napomat vele töltöttem. :) De már hazament. Nagyon szép napom volt. Reggel 10-kor jött. Néztem az ablakból, majd mikor megjelent, futottam az ajtóhoz és a nyakába ugrottam. vártam..vártam, mert hiányzott. Csináltunk reggelit, ami már majdnem ebédnek vehető volt. :)Megnéztünk egy filmet. Elég érdekes volt. Nekem tetszett, nem olyan volt mint a többi film. Nem a lövöldözésről szólt, hanem egy lány furcsa életéről. Észrevettem hogy a szerelmem már nagyon unja, nem szegénykémnek való. :) Délután meg feküdtünk. Kaptam tőle a mai nap folyamán nagyon sok édes csókot. Amikor nem csak szimpla szájrapuszit ad, hanem annál egy kicsit többet. eszméletlen :) A kis húsos szájával :) Igazából nekem ő a legelső akitől csókot kaptam, és az egyetlen is. :) De imádom amit és ahogyan csinálja :) és most a kitérő után folytatom a délutánunkat. :P Tehát ..délután tv-t néztünk, ciccáztam<3 sokszor, sokat :) Aztán megint tv-t néztünk, és 8 óra körül kimentünk sétálni. Beszélgettünk sokat. :) pont kellemes volt az idő is. már akkor villámlott..decsak a távolba, majd egy kis idő elteltével hallottunk hogy dörög az ég. Mint ahogy az lenni szokott. Aztán eltelt az idő sajnos :( Pedig 12 gyönyörű órát voltam vele. :) Amit nem cserélnék el semmivel. Ki kisértem a buszmegállóba, majd hamarosan jött a busz, kaptam egy nagyon finom csokot, majd felszállt a buszra. Remélem nem ázott el a drágám. :( Nagyon szeretem, és olyan jo hogy mellettem áll mindig. Nem sok olyan ember van mint ő. A mai fiatalok között már az a menő hogyha valakinek nagyon sok barátja/barátnője volt már. Vagy egyszerre nemis egy van. Szerintem ez szánalmas. Most vagy szereti vagy nem. Ha meg nem szereti minek jön vele össze?? majd vmi jo kis nemisbetegséget összeszed, aztán majd vagánykodhatnak. Szerintem attól nem fog ő többet érni. Sok ember szemébe csak süllyed a személyisége. Én megmaradok a szerelmem mellett, nekem nem kell más, nem vágyok másra, megkapom tőle a szeretetet, a törődést, az odafigyelést, lassan 15 hónapja. Szeretlek életem szerelme. :)

Nem írtam sokat, de legalább szívből jött. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blacklace.blog.hu/api/trackback/id/tr131138458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása