ßłack łace

Friss topikok

  • Redviking: Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L (2008.08.19. 21:59) szerelmem.
  • Redviking: Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L) (2008.06.10. 11:31) 100. (:

Linkblog

HTML

2009.07.25. 22:22 Stray Black Lamb

Summer :)

Több, mint két hónapja nem írtam. Pedig rengeteg dolog történt velem.. de ezeket leírni nagyon sok lenne. A szerelmem elkezdett dolgozni, mint a felnőttek. :) Részben jó, részben nem. Annyiban jó, hogy sokat van Szolnokon. De rossz, mert mindig fáradt, és nap közben nem tudok mit csinálni :(.
Múlthéten voltunk egy napot a Hegyalja fesztiválon, életem egyik legszebb napja volt. :) Elég nehézkesen kezdődött, és délután a szerelmemnek nem volt vmi jó kedve, és mindig csinálta a fesztivált...mert neki semmi se tetszett. De aztán idővel semmi baj nem volt. Cicámmal sátoroztunk...:P és a sátorban is...sátoroztunk. wonderfull <3 Majd elmentünk FINNTROLL-ra. Nagyooon nagyoon jóó volt. Sosem felejtem el. :P

A héten viszonylag keveset találkoztunk..de bepótoltuk az elhalasztott órákat. :) Csütörtökön ő aludt itt, énmeg pénteken náluk. :) ANNYIRA szeretek mellébújni, és megölelni, és adni az arcára egy puszit, és simogatni. NEM tudom elmondani mennyire.... Szerelmes vagyok :$. Életembe először. :$ De nem most kezdődött máár....már régóta az vagyok :$ De van amikor a jobbnál is jobban szeretem :) HIába erölködök.......nemtudom leírni mit érzek. Annyi minden történt már velünk..ahogyan kezdődött. Ő volt a legelső mindenben..:) Imádom...Imádom..Imádom. :)

Szeretem amikor puszit ad az arcomra, amikor megcsókol, amikor megölel, amikor alszik, amikor mosolyog, amikor nevet, amikor azt mondja hogy szeret....de..ÉN mindig szeretem!! Annyira jól érzem magam vele. És olyan rossz amikor nincs velem, akkor nagyon hiányzik.. :( Természetesen nem minden ilyen felhőtlen. Vannak tulajdonságai amiket nem nagyon szeretek. Legelsőnek talán azt mondanám, hogy olyan negatív. Ha egy ember ránéz, már rögtön magyaráz hogy mit lesel ******? elhiszem, hogy már nem bírja elviselni a tekinteteket...mert mesélte, hogy régen mindig csúfolták, azért mert vörös a haja. Pedig én azt is IMÁDOM benne, mert különleges. :) csaaak..már nagyon idegesít amikor mondja a magáét. :S vagy amikor csúnyán beszél... hogyha erről leszokna, sokkal jobb lenne minden :( Lassan 17 hónapja vagyunk együtt. 17 hónap nem kis idő...Ő is változott, és én is. Észre vettem dolgokat, amik változtak. Például nem ad olyan hosszú csókokat mint az elején. Amikor én adok neki, akkor nem kell neki 3-4 perc de már mocorog, meg érzem hogy elakarja húzni a fejét. annyira rosszul  esik :'(  :'(  :'(  :'(  :'( pedig már mondtam neki... és ..semmi változás :( eeeezz...talán ez esik a legrosszabbul. Sokat gondolkoztam már rajta..hogy mi lehet az oka, hogy nem kell már :S de mindig sírás lett a vége. egyszerűen nem tudom :'( éés már megint ... :( és azt sem akarom, hogy ezek után kényszerből adja...Akkor szokott csak és kizárólag, hogyha már többet iszik.. :S de az meg milyen már h csak akkor kell neki ???? énmeg akkor nemtudok ellene állni, mert...örülök h végre ad...magátóóóól :(

De én szeretem (L) és imádom.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blacklace.blog.hu/api/trackback/id/tr331268416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása