ßłack łace

Friss topikok

  • Redviking: Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L (2008.08.19. 21:59) szerelmem.
  • Redviking: Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L) (2008.06.10. 11:31) 100. (:

Linkblog

HTML

2009.08.26. 22:18 Stray Black Lamb

blablablaaa....

Mostanában nagyon gondolkozok rajta, hogy csinálok egy új blogot, amit SENKI nem ismer. Ezt is csak cicca tudja, se legjobb bnő se senki más. Sajnálom, hogy csak akkor tudok írni amikor panaszkodhatnékom van. De most a legjobb bnőmnek csak nem panaszkodhatok állandóan. Vannak olyan dolgok amiket senkinek nem mondok el. Hogy ha meg elkezdenék egy naplót írni..az nem ugyanolyan mint egy blog például. Gépelni valahogy ezerszer gyorsabb... Igazából most nem tudom, hogy leírjam-e a gondom vagy sem. Mert sírhatnékom van ideges vagyok, éés csalódott és minden ami lehetséges..tegnap óta. Tegnap volt a születésnapom, hát...növök, mostmár minden más, kiskoromba is teljesen más volt. Azt jobban szerettem :( Tegnap kaptam születésnapomra szerelmemtől egy nyakláncot, ilyen sok kis szivecskéből áll, de félek hogy elszakad. Én magamnak biztos nem vettem volna meg mert nem az én stílusom, de mivel cicámtól kaptam így más a helyzet. Meg örülök h gondol rám... meg a nyakamba van, de annyira félek h elszakad mert mindegyik szivecske külön van forrasztva és nem igazán erős. és nem akarom h elszakadjon...:S Hogyha meg nem hordom akkor meg cicám megharagszik... nem akarom megbántani, meg én se tudnám elviselni h ott porosodjon a tübbi között. Két hasonló karkötőm van, azok is elszakadtak, szóval nem csak kitalálom:S Most emiatt összevesztünk...

 F i l т h ч  F α i я y ·#™  üzenete:
de ezaz h ha elszakad..akkor meg olyan rosszul érzem magam
F i l т h ч  F α i я y ·#™ üzenete:
nem akarom
Matte >Buuu< [ üzenete:
akkor ne hord kicsim
Matte >Buuu< üzenete:
tedd el emlékbe 
F i l т h ч  F α i я y ·#™ üzenete:
de..akkor meg azt hiszed h ...nem tetszik
 F i l т h ч  F α i я y ·#™  üzenete:
meg én ajj baba
F i l т h ч  F α i я y ·#™  üzenete:
nem akarlak ezzel megbántani
Matte >Buuu<  üzenete:
dee kicsim nyugodtan félted megértem én

 

2.felvonás:

Matte >Buuu<  üzenete:
babus ne csináljuk már ezt kérlek szépeeen 
 F i l т h ч  F α i я y ·#™   üzenete:
NEM CISNÁLUNK SEMMIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTT
Matte >Buuu< üzenete:
jólvanna
 F i l т h ч  F α i я y ·#™  üzenete:
próbálnám veled megértetnia problémám
Matte >Buuu<  üzenete:
de én értem picur ne vedd már ennyire komolyan tudod hogy velem meglehet beszélni mondtad hogy mi a baj én megértem és nem kezdek el miatta cirkuszoln
F i l т h ч  F α i я y ·#™ üzenete:
de akkor most ott porosodjon a többi között?????
Matte >Buuu<  üzenete:
hát akkor add vissza ..............áááááh
 F i l т h ч  F α i я y ·#™  üzenete:
babaaa..ne cisnáld mááár  
Matte >Buuu<  üzenete (2009.08.26. 21:25):
kicsim8(elmondtam már vagy négyszer8(NINCSEN SEMMI BAJ8(
 F i l т h ч  F α i я y ·#™  üzenete:
lehet h neked nicns baj..de VAN
[b]Matte >Buuu< [/b] üzenete:
ha meg elszakad akkor elszakad majd ideadod és megcsináltatom most ezen ne muljon már

 

3.felvonás:

F i l т h ч  F α i я y ·#™  üzenete:
fiygeljélmáár..hát én nem akarok veszekedni. eléggé szar nap volt a tegnapi ..meg a mai is azt kell h mondjam. Próbálnám veled megértetni a gondomat, de te mit sem értesz belőle. Nekem se esne jól, h ha vennék neked valamit, aztán meg nem hordanád.... és nem hiszem el h neked nem esik rosszul.
Matte >Buuu<  üzenete:
rosszul esik babus ezt jól gondolod de most kezdjek el óbégatni hogy márpedig azért is hordanod kell mert azért vettem? ez nem igy megy kicsim azzal csak rontanék a helyzeten és kicsit se hiányzik most ez egyinkőnknek sem
Matte >Buuu<  üzenete:
de most mond meg....jobb lenne ha kiverném a balhét?

 

Szóval most ideges vagyok meg nemtudom....a tegnapi napom is egy ****volt..2 jó dolog volt benne, hogy cica meglepett, meg h este elmentünk éttermebe keresztanyumékkal. mindegy......


 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blacklace.blog.hu/api/trackback/id/tr31340800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása