ßłack łace

Friss topikok

  • Redviking: Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L (2008.08.19. 21:59) szerelmem.
  • Redviking: Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L) (2008.06.10. 11:31) 100. (:

Linkblog

HTML

2009.08.30. 22:40 Stray Black Lamb

Utolsó előtti...

Ez az utolsó előtti nap a nyári szünetből. Nem igazán várom az iskolát, de talán ebbe az évbe megpróbálok kicsit többet tanulni, mondjuk ezt mindig elhatározom. xD de a szandék meg van.. :)Nem régen volt a születésnapom... talán ez volt az eddigi legrosszabb születésnapom. Nem tudom, hogy a történetet hogyan kezdjem el. De belevágok most a közepébe. Szombati nap volt, szandaszölösön volt egy bizonyos halétel főzőverseny..Apum indult ezen a versenyen halászlével.. közbe meg iszogatott sört meg pálinkát. Babus aznap reggel jött haza a melóból, aztán ő aludt addig nálunk. Olyan édesen aludt. :) Átállítottam titokba az ébresztőjét háromnegyed 1-re, aztán 3/4 előtt nem sokkal hazajöttem, és néztem ahogyan alszik..és amikor felébredt a telefonra. <3 kis álomszuszék :) Nem sokkal később visszamentünk a tett helyszínére. : D ettünk halászlét...sok sok kenyérrel : D Apum 5. lett a 6-ből..de mert bunda volt az egész. A polgárőrök lettek az elsők, akik természetesen az igazgatónő kedvencei... a többit nem is mondom. -.-" A lényeg, hogy később kiderült hogy apu lett volna az első, csak csípős lett a halászlé, hát mondjuk nem forrón kellett volna kóstolniuk, mert akkor még csípősebbnek lehet érezni...Délután 5 körül hennázi mentem volna, de előtte babus ment a busszal..elkisértem a buszmegállóba. Annyira rossz volt nélküle utánna. :( Odamentem a hennás asztalomhoz. Erre ott ült egy csaj meg egy mama, látták h én fogok hennázni, de egyikse tolta volna el a seggét onnan. Aztán hennáztam volna barátnőmnek, természetesen nem akart jönni a paszta, ahogyan szerettem volna. Eléggé felidegelt, ráadásként még a mama elkezdett rajtam röhögni, meg lökdöste az asztalt. És akkor az ember azt gondolná, hogy a mamák örülnek hogy élnek... hát igen. Utánna ott is hagytam a picsába, meguntam az egészet.. csináltam 3-4 embernek hennát. ott hagytam. Barátnőm megigérte hogy napközbe eljön..aztán csak este talált oda.. -.-" de azért örültem neki, mert nem hugommal kellett lennem. :D Este még szórakoztunk egy sort. Apum haza jött. Pakolászik meg minden.. erre bejelenti, hogy Nincs meg a telefonja. Na mondom fasza, eléggé beivott, hát már reggel elkezdett iszogatni a főzés közbe. Még szerencse, hogy nem az a kötözködős típus mikor ittas. Ugy voltam vele, hogy biztos otthon van. Mint kiderült csak elhagyta. Gondoltam rá hogy elmegyek és megkeresem, dehát már átöltöztem... kisgatya, meg alvós póló. Csak nem mentem... és ezt annyira bánom. Kedden volt a születésnapom. Bementem az iskolába a könyvekért, na találkoztam o.főnökömmel, és én nem a 11osztályos könyvosztásra mentem hane a 10.-esekére. Erre benyögi, hogy nemtudod hanyadikos vagy? tán 10edikes akarsz lenni? na...majd találok ki neked valami jo kis büntit. oohh mondom..erre vágytam. De persze csak magamba.. -.-" Mondjuk délután ugy se tudtam volna menni, mert anyuék du köszöntöttek. De ezt neki lehet mondani. Utánna haza értem.. anyuéké napok óta kérdezgettek h mit szeretnék..legszívesebben telefont mondtam volna, de nem akartam őket lehuzni. Szvak..hazajöttem a suliból,  pár könyvvel... írtam babusnak sms-t, h majd szandára jöjjön. Addig gépeztem meg hasonlók.. aztán láttam h valaki áll az ajtóba, és ő volt az <3 annyira meg örültem neki. :) Ott lógtam a nyakába egy ideig. :) Kaptam tőle gyönyörú rózsákat. Ezek voltak az eddigi leges legszebbek. :) Meg kaptam tőle szivecskés nyakláncot. :) Du. anyu megkérdezte, hogy milyen tortát szeretnék, mondtam h csokis vagy dobos....de ne habosat mert nem szeretem. Aztán..mikor köszöntöttek fel, láttam hogy nagy habos torta, na mondom.. xD ennél jobb választás nem is lehetett volna. :D jól van, mondjuk legalább gondoltak rám. Kb. 3 kiskanálnyit ettem belőle, és csak a piskóta részét. Aztán babusomnak odaadtam, ő persze megette. Annyit még hozzá tennék, hogy ha hugom nem szeretné a habostortát, és nem lenne csokis a boltba, akkor tuti bejárnák az egész midnenséget hogy szegény kis hugomnak olyan tortája legyen amilyet ő szeret.....na mindegy. Szóval mivel nem mondtam semmit h mit kérek, kaptam pénzt..de hát abból nem tudok telefont venni. -.-" Másnap anyu mondja, hogy apuval engem sajnálnak a legjobban, mert apu nekem akarta adni azt a telefont születésnapomra, ő meg vett volna magának egy ujat. Na igen..ő vett magának ujat, de én nem kaptam telefont.. -.-" pedig kaptam volna, hogyha nem hagyja el..........  Kaptam anyutól egy karkötőt születésnapomra, amit én választottam. Tegnap előtt babusommal hülyéskedtünk az ágyon, csikiztem meg ilyenek. Lementem valamiért, aztán visszamentem a szobába..aztán látom hogy ott a karkötő és elvan szakadva..na mondom. Amit kaptam..az is tönkre ment. Elkezdtem sírni, hogy ilyen szerencsétlen nem lehetek. Nem azért sírtam mert elszakadt egy karkötő...hanem, mert a telefon se jött össze, a torta se jött össze, meg az amit kaptam és még tetszett is meg örültem neki...annak bezzeg tönkre kellett mennie. Anyunak levittem sírva..ő meg elkezdett magyarázni hogy mit sírok egy karkötő miatt? meg tartogassam mmásra a könnyeim...na mondom rohadtul együtt érző. és amugy se amiatt sírtam...vagyis az volt az indító ok. Aztán babusomnak egész rossz kedve lett, meg szomorú volt...aztán ugy voltam vele h nem akarom elrontani a napját ezzel, így rámásztam és elkezdtem puszilgatni....és gyönyörű vége lett. :) rágondolok és...éés..nemtudom. :) annyira jóó érzés. :) Pénteken kilett festve a szobám.. széép lett. :) majd talán rakok fel róla képet. Tegnap meg jöttek értem keresztanyukámék, elvittek a moziba megnéztük a Jégkorszak3-at..hát eléggé nevetséges volt. :D utánna elmentünk nézelődni..aztán mentünk tescoba, találkoztam Luluval. (o.társam) és mentünk hozzájuk. Este néztünk egy filmet..keresztanyum jön be, egy világító vmivel..na mondom ez meg mi. XD aztán látom, hogy hoz csokistortáát gyertyával. és annyira finom volt, és ugy megleptek. :) még a tescoba vették, csak mindig elvonták a figyelmemet. :D mikor keresztapum fizetett addig keresztanyum elhívott h zagolgassunk samponokat meg ilyenek. xD már a végére be voltunk szívva. : D szóval ma már ma van. Babusom nagyon hiányzik..és nemsokára oskola van. és most éppen Pppppppundi van : DDD

Szeretlek életem egyetlen szerelme :) ééés péntek.. 1:1 :P Köszönöm :) keddel együtt... 3:2  az én javamra (: "baszottjo volt" *.*

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blacklace.blog.hu/api/trackback/id/tr501349597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása