ßłack łace

Friss topikok

  • Redviking: Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L (2008.08.19. 21:59) szerelmem.
  • Redviking: Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L) (2008.06.10. 11:31) 100. (:

Linkblog

HTML

2009.04.30. 21:27 Stray Black Lamb

Tartalmas nap.

üdwötlet! Mivel most a szerelmem az egyik barátjával kiment bezsélgetni, meg iszogatni. Így egyedül üldögélek itthon. Zenét hallgatok. Gondolkozok rajta, hogy rajzolni fogok. De most elsősorban a torkom köt le, mert ilyen hülyén köhögök:D Mert nem kell, csak ugy rámjön. Mintha öklendeznék, vagy nemistudom:D Tegnap délután nem volt kedvem bepakolni a könyveket a táskába, aztán csak este 10után pakoltam be. Nemis tanultam, meg semmi. Mert ugyvoltam vele, hogy laza lesz ez a nap.:D Aztán este a szerelmemmel megbeszéltük hogy a mai napon hogyan találkozzunk.Sokkal hamarabb végzett mint én. Énmeg mondtam neki, hogy akkor jöjjön hozzánk, majd anyu vagy apu beengedi. Este még mondtam neki, hogy majd elfoglalja magát, vagy gépezik, tv-zik, vagy majd apuval ellesz. Kitaláltam, hogy írok neki egy levelet, és hogy majd a párna alatt megtalálja. :P Azt írtam 11-ig.:D sok hülyeséget, de szeretetből csináltam neki. :):$ Mai nap: Reggel felkeltem, gondolkoztam picit. Kitaláltam, hogy reggel nem az iskola busszal megyek, hanem a 7-es busszal, és akkor az állomáson tlaálkozhatok a szerelmemmel. Kiértem az állomásra. Aztán láttam, hogy ott áll a drága a buszmegállóba. :)  Nekemis, meg neki is 7.30kor indul a busza, ellenkező irányba :( kb. 7.28ra értem ki. Az én buszom már benn állt. Gyorsan odasiettem hozzá, adtunk puszit, és elkisért a buszmegállóba. Gyorsan váltottunk 2 szót, meg adtunk egymásnap puszit. Aztán mikor elindult, olyan rossz volt látni, h távolodik tőlem. :( De legalább jól indult a reggelem. :) Beértem becsöngő előtt 5perccel. Gondoltam veszek az autómatából 0,5 literes üdítőt. Volt egy megérzésem, hogy benyeli a pénzem, hát ígyis lett. Ott ütöttem meg vágtam azt a sz*rt.xD -.-" Aztán felmentem a terembe. Még nem volt benn a tanár, de hamarosan megérkezett. Hozta a dolgozatokat, amiket egy hete írtunk. Kiírtam a feladattypusokat egy lapra, megoldásokkal együtt, betettem a füzetembe, és onnan oldottam meg a feladatokat. Hát természetesen 5ös lett. Büszkevoltam magamra.:P ráadásul témazáró. ^^ Aztán volt angol órám, készülgettünk az angol vizsgámra, ami jöv. héten szerdán lesz, igazából nemtudok rá mit tanulni, mert h ha eddig nem tudtam angolul, ezután se fogok tudni.:D na mindegy. Volt még egy földrajz órám is. Aztát a következő órám o.fönöki lett volna, de mondta o.fő, hogy bejön az egyik volt tanítványa, ilyen kérdőívet kéne kitölteni , meg 3 különböző témába rajzolni. Csoportokra lettünk osztva..három nagy csoportra. A csaj ilyen szociális munkát fog végezni majd, és kellenek a főiskolára ezek a "kutatások". Aztán odamentem pár o.társamhoz, aztán egy csapatot alkottunk. A csajnál 3 cetli volt, az egyikre a hajléktalan volt írva, a másikra a fogyatékos, a harmadikra szellemileg sérült. Aztán én kihuztam a "hajléktalan" cetlit. Aztán rajzolnunk kellet egy nagy lapra, ami kb 8x A/4-es volt. Nekem volt egy ötletem, szinte az egészet én rajzoltam. A többiek meg szinezgettek meg nemtudom, de szerintem egész jó lett. :) Egészen komolyan vette a csapat, a másik csoport nem éppen. pl. a fogyatékosnak nem rajzoltak lábat meg ilyenek, és ezen nevetgéltek.-.-" aztán volt egy tesi órám. Kinn futottunk az iskola mögött, a műfüves pályán. Abba az a jó, hogy zokniba ugyanugy futhatsz, mer nem leszel piszkos. Viszont ha lefekszel rá, nagyon meleeeeg. :S Futnunk kellett 1km-t. 5percen belül ötös, 6percen belül 4-es, és így tovább. Hát én nem kapkodtam el, futottam a saját tempómban. De végülis csak meglett az 5ös. :D Aztán kaptam még egy 5öst az áprilisi honapra. Volt még egy németem. Abból írtunk dolgozatot, az is 5ös lett, meg kaptam egy tézé 3ast.:D A szavakat nem tudtam, és ez volt a baj. :S na mindegy. a kémiát és végig ültem. Aztán siettem haza, mert cicusom várt. Felhívott telefonon, h majd kijön elém a buszmegállóba. Mondta, hogy apummal van. Kiértem, leszálltam a buszról, és ott várt a kis drága :) nagyon kis jó kedve volt, nagyon szeretem mikor jo kedve van. de mint kiderült apummal ittak egy kis szeszt..-.-" aztán elmentünk a szomszédhoz, mert ott a csaj most ballagott, és apum csinálta a pörköltet. Aztán ettem belőle, finom volt. :) Hazajöttünk cicámmal, és letámadott. :L aztán megmaszírozta a hátam, meg simogatott, meg puszilgatott, meg minden. :) és annyira de annyira joovolt. :) szeretem mikor foglalkozik velem..mm kényeztet vagy mi. :P Nemsokkal később kimentünk az állomásra, mert cicámnak ment a vonatja. De mielőtt elindult volna a kispiros vonat, felültünk és bezsélgettünk meg a szokásos. Elkezdett nagyon fújjni a szél. Szép volt, meg olyan kis különleges. Leszálltunk. A szemhéjam alatt szinte ropogtak a homokszemek, és a por. Levegőt nem kaptam  elöször.:D Nagyon durva volt. Aztán cicusnak indult a vonata. Én kimentem a buszmegállóba, és elindultam hazafele a busszal. Aztán baleset volt amerre lakom. Ezt most inkább nem részletezem, mert nincs kedvem minden részletbe bele menni. :P Szépen lassan...de hazaértem. Utánna feljöttem msn-re, azota is ittvagyok. És most próbálom eltölteni az időt valamivel. Cicusom hiányzik, azt mondta hogy majd felhív. énmeg lehet tv-zek majd, meg lefürdök, aztán pancsii. Mára ennyi, majd írok máskor is. :)

Szeretlek kicsim (L) :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blacklace.blog.hu/api/trackback/id/tr511096387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása