ßłack łace

Friss topikok

  • Redviking: Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L (2008.08.19. 21:59) szerelmem.
  • Redviking: Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L) (2008.06.10. 11:31) 100. (:

Linkblog

HTML

2009.12.12. 12:58 Stray Black Lamb

Mindig olyan nehéz elkezdeni egy blogot. :D A helyzet változatlan. Szerelmemmel még mindig nagy boldogságba vagyunk, szerencsére. :) Beteg vagyok már 3 napja. :S Folyik az orrom meg köhögök..nagyon élvezem. -.-" Este is elég későn aludtam el. Aztán rengetegszer felkeltem mert folyt az orrom. :D Reggel jött hozzám cica, mert este dolgozott, és így legalább együtt vagyunk...igaz hogy alszik egész nap. De legalább tudom, hogy itt van. És nézem ahogy alszik, és simogatom. Még hogyha ő észre se veszi. :) Olyan kis kecses mozdulatokat le tud vágni.:D olyan édees. :) meg puszilgatja álmába a levegőt..na az a másik kedvencem :) : DD Megvárom amíg magától felkel. Mondjuk én már nagyon unom magam. :D de hagy aludjon a drága. :) eszméletlenül imádom. :) Tegnap különös módon kedvet kaptam rajzolni. Nem tudtam mit csinálni. Ugy volt, hogy jön du. cica..de nem tudott eljönni. :( ugy hogy csak feküdtem. :( és fújtam az orrom, meg olyanokat tüsszögtem, hogy majdnem lefejeltem az asztalt. :D A netet is unom már..nem tudok mit csinálni. A hotdogomat már 2000x megnéztem..a myvip meg rohadt unalmas. :D Szóval kéne már valami izgalom mert menten fejenállok. : D nem tudom, hogy lesz így jövőhéten suli..:S hogyha folyik az orrom én tuti nem megyek:D ugy nézek ki mint egy rénszarvas..nagy piros orral. :D (tudom, hogy a rénszarvasoknak csak mesékbe van piros orruk..de mindegy. :D) Mondjuk hétfőn kikapjuk szerintem rajzból a próbaérettségit, nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan sikerült. :S remélem jó lett. :D habár a 90%-a a feladatoknak olyan volt amilyet még életembe nem csináltam..de jo.:D Tudom, hogy az érettségit nem ugy állítják össze, ahogyan azt én szeretném..habár csinálhatnák ugy is. :D már nem tudok mit csinálni..:D csak fújom az orrom..és kész. :D

Lassan karácsony..nagyon izgalmas. :D Most lehet kicsit jobban várom, mint tavaly..vagy nem tudom:D lehet hogy ezt is unalmamba találtam ki, hogy várom. :D na mindegy. Ma este csillag születik..nagyon izgalmas lesz idelátom. :D ezt le kellett írnom, hogy teljen az idő. :DUristen..ha ezt visszaolvasom egy X hónap után..ki leszek akadva magamon. Jól van Csillag, hülye vagy. :D na mindegy..ezt is megbeszéltük..magammal..mert mi olyan nagyon sokan vagyunk. :D

Szegény cicámat nem akarom felébreszteni, itt kalapálok a billentyűkkel. De ő csak alszik..és alszik..én meg mindjárt adok neki egy puszit. :)

Legyen ennyi mára. :D nem égetem magam tovább. csok. :D

Szeretlek Cicám! :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blacklace.blog.hu/api/trackback/id/tr801592264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása