ßłack łace

Friss topikok

  • Redviking: Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L (2008.08.19. 21:59) szerelmem.
  • Redviking: Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L) (2008.06.10. 11:31) 100. (:

Linkblog

HTML

2009.09.01. 21:44 Stray Black Lamb

Legelső..

Szeptember elseje van. Mint tudjuk, első tanítási nap. Megint minden kezdődik elölről. Minden egyes évvel fentebb haladva, újabb dolgokkal kell megküzdenem. Minden tanév más. De már nincs sok hátra..még két év xD Ha ugy nézzük több mint a felénél túl vagyunk. :) Szerelmem már dolgozik 2 hónapja..és iskola mellett nem igazán tudunk találkozni. Igazából tudnánk, csak neki aludnia kell, nekem meg majd tanulni. :S És azt sem akarjuk h a szülők vmiért bepöccenjenek. Mondjuk szerencsére egyikünknek sincsennek abnormális szülei. :DOlyan rossz nélküle. Megszoktam h együtt vagyunk. Most meg..hirtelenjébe..naponta félóra-óra találka. Másfél éve együtt vagyunk. :) és annyira hiányzik. ALig tudunk együtt lenni, olyan rossz nélküle. Belebetegszem. :( Nekem szükségem van rá, és én akarom őt. Nem fogom tudni ezt csinálni két évig. :'( Amikor én megyek iskolába akkor ő végez a munkával akkor scak nem tudunk találkozni. Amikor meg este végez, akkor meg örülök hogy élek suli után. :( Nem akarom ezt csinálni. :( Már most akarok nyári szünetet, hogy minnél többet együtt legyünk. :( Mostmár, amikor én hétvégén ugye szabad vagyok, akkor meg neki lehet mennie kell. És akkor hétvégenként se tudok mit csinálni, és msn-en se tudok vele beszélgetni. :( Annyira rossz nélküle, és nagyon hiányzik. :( Szeretem... és én csak több időt szeretnék vele tölteni....mint régebben.......

Most csak ennyit írok, mert menni kell aludni, meg még van pár dolgom. Pedig annyit tudnék írni.. 8(Most pancsiztam 1 órája..najó már másfél:D meg hajat mostam meg minden. Unom magam nélküle.

Szeretlek kicsim, és nagyon hiányzol!!!! :'(

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blacklace.blog.hu/api/trackback/id/tr641354046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása