ßłack łace

Friss topikok

  • Redviking: Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L (2008.08.19. 21:59) szerelmem.
  • Redviking: Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L) (2008.06.10. 11:31) 100. (:

Linkblog

HTML

2008.12.24. 19:48 Stray Black Lamb

nélküle..

Most már elmondhatom, hogy ittvolt a jézuska. :P A szerelmem nélkül :( Remélem egyszer azaz idő is eljön, amikor együtt lehetünk :) Nagyon szeretem, és..nagyon hiányzik :( Sajnos még 2 napot kikell nélküle bírnom..nagyon nehééz lesz :( De aztááán..ott alhatok, aztán szilveszter. :) és utánna sajnos suli :( Most annyira nincsen karácsonyi hangulatom..nagyon nincsen...:S Gondolom azért, mert most nincs nagy hó, amibe lehetne gyönyörködni. AZ összes karácsonyra ugy emlékszem vissza, hogy nagy hó volt. Mondjuk se tavaly, se előtte nem vesztünk el a nagy hórengetegben az tény. De volt amikor kise látszottunk belőle. Hiába nem szeretem a havat, mégis ad valami karácsonyi fílinget. Azért nem szeretem, mert hideg:D. ennyi a magyarázatom. aztán mikor olvad, na akkor nagyon csúnya, minden tiszta latyak. Tehát ..sok bajt okoz, de mégis milyen széép látvány ( amíg nem olvad) Na mindegy, próbálom elterelni a figyelmemet cicáról. Mert egész nap csak rágondoltam. Vasárnap amikor döglöttünk az álomáson, csináltunk pár képet..és az egyiket vagy félóráig néztem, és már majdnem sírtam. hogy nem lehetek vele :( Nagyon nagyon nagyon hiányziik:( Holnap barátnőmmel kimegyünk egy kicsit :) Most leírhatnám, hogy mit kaptam a Jézuskától.xD de ez kit érdekel? senkit. Most nem kértem semmit, mert igazából nincsen semmire se szükségem..csak egy valakire..8( SZERETLEK CICA!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blacklace.blog.hu/api/trackback/id/tr79840303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása