ßłack łace

Friss topikok

  • Redviking: Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L (2008.08.19. 21:59) szerelmem.
  • Redviking: Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L) (2008.06.10. 11:31) 100. (:

Linkblog

HTML

2009.04.06. 20:43 Stray Black Lamb

itt hagyott :(

Szomorú vagyok. ELpusztult a papagájom. végülis..."csak egy madár" de azért, egészen a szívemhez nőtt. Én a mai napig ugy képzeltem el, hogy mikor felnövök biztos ott lesz a házamban..és majd ott csipog. de már többet nem fog. :( Azért gondoltam így, mert a papagájok sokáig élnek. Mondjuk ő is..már 8 éve az enyém volt, még születésnapomra kaptam szüleimtől. és most itt hagyott. :(

Délután apu mondta, hogy temessük el a kertbe. Hazaértünk és annyira rossz volt látni hogy üres a kalitka. Máté elkezdte ásni a gödröt neki. Én addig megnéztem Csőrikét..még utoljára megsimogattam aztán elkezdtem sírni..pedig nem hittem hogy fogok.  Elmentem zsepiért. Láttam, hogy Máté még mindig ássa a gödröt, aztán odamentem hozzá..és olyan jo hogy itt van nekem :(. Beletettük. és Elástuk. utánna kezdett a kutyám jobb kedvre derítenia bolondságaival. őt is szeretem:)

Most jelenleg itt ülök a szobámba. Gyújtottam egy gyertyát..és a tv mellé tettem, ahol a kalitka szokott lenni.most már nem lesz. nem lesz aki többet csipogjon.  és most is sírok..és olyan rossz :( Hiányozni fogsz Csőrike! :(

Mivel csak ilyen kép van róla ezen a gépen, ezért ezt teszem ki. De nekem ezis sokat jelent :(

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blacklace.blog.hu/api/trackback/id/tr341050410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása