ßłack łace

Friss topikok

  • Redviking: Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L (2008.08.19. 21:59) szerelmem.
  • Redviking: Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L) (2008.06.10. 11:31) 100. (:

Linkblog

HTML

2009.01.04. 21:11 Stray Black Lamb

az elmúlt napjaim..

Úgy döntöttem rávetemedem a blogomra, és írok egy kisebb bejegyzést. Régen írtam már és most itt az ideje. Karácsony óta elég sok minden történt velem. A szerelmemmel töltött napjaim voltak a legszebbek 3x aludtam náluk, 1x meg ő nálunk. Iszonyat gyorsan eltelt azaz idő is. Pedig csak feküdtünk, meg filmeket néztünk. De hogyha itthon egyedül fekszem, közel nem telik olyan gyorsan az idő. Szilveszter. 31-én délután eléggé ideges lettem, természetesen hála tesómnak. Alig vártam már, hogy jöjjön Cica. Mindig megnyugtat :) Nem sokkal később megérkezett, megnyugtatott, majd mentünk a városba. Jött a legjobb barátnőm is. Az egyik kocsmában töltöttük a szilveszterünket. Jól éreztem magam, mert ott voltak azok akik fontosak számomra. Nagyon jó volt a hangulat, mindenkinél rásegített az alkohol. Volt akinek elég lehozó volt a hangulata egész végig, de próbáltuk jó kedvre deríteni. :) Kimentem vele bezsélgetni de nagyon hideg volt, és hiányzott már cica is. Benéztem egy ablakon, ami a kocsmába lát és láttam hogy két fej nagyon egymásba van mászva. (Ott ahol mi ülünk.) Szóltam Tibinek, hogy nemsokára jövök, lefutottam, beértem a helyiségbe és láttam hogy két gyerek szkanderozik. Teljesen megkönnyebültem, és elmolyodtam. Mondjuk akkor nem találkoztam cicával, tehát nemtudom, hogy akkor hol volt, kivel, és hogy mit csinált. de ez már mindegy. Közeledett az éjfél. Igazából én utoljára a pultnál láttam akkor az időt őőhm..10 óra körül. Amikor éppen benn voltam a hátsó helyiségbe, akkor azon kaptam magam, hogy mindenki számol visszafele. Rögtön a cicámra néztem, aki szintén számolt, és ugye a pia nemis hiányozhatott a kezéből. :P Siettem volna odahozzá..Felszóltam hogy Váárjatook! csak..lekéstem. Azt sajnálom nagyon..hogy nem voltam ott abban a pillanatban Cicával. :( Aztán ő meg ment a többiekkel koccintani, utánna énis. elfelejtettem fogadalmat tenni. Igazából azt fogadtam volna..hogy egész életembe a szerelmemmel leszek! de ezt neki akartam ott, és akkor elmondani. :( Ezt a  részét nagyon sajnálom..nagyon de nagyon. Az este folyamán észrevettem, hogy cicuska a barátnőimet puszilgatja. Nemszóltam érte, mert csak szilveszter van. Megbízok is benne, csak furcsának találtam. namindegy.:) Barátnőmre egész este vigyáztam, mert csak ugy suhantak utánna a "férfiak".xD Meglettek fenyegetve. :D Lassacskán elindultunk az állomásra, nagyon de nagyon hideg volt, akkor megis fáztam. Mondjuk most már nem nagyon folyik az orrom. De másnap reggel levegőt alig kaptam. :D Reggel eszembe jutott, hogy megkellene nézni a 2009-es horoszkópot. Elolvastam. Vagy nagyon nagy hülyeség van benne vagy nem tudom mit csinálok...:S Idézek: "Sorszerű találkozásra kerül sor az új esztendőben, amely benne van élete forgatókönyvében, és amely elkerülhetetlen. Ez a szerelem megmozgat eget és földet, és emiatt úgy érzi, képes akár új életet is kezdeni és minden nehézséget vállalni." Na igen. Szerintem hülyeség. Cica horoszkópjában pedig: "A titkos szerelmi kapcsolatokban eljött az ideje, hogy tiszta vizet öntsenek a pohárba, mert kiderülhet, hogy partnere mégsem számolta fel korábbi viszonyát. Ha nem akarja ebben a felállásban folytatni, hanem nyílt, őszinte párkapcsolatra vágyik, akkor most intsen búcsút neki." Kicsit kiakadtam amikor ezeket olvastam. Mondjuk általában nem jönnek be azok amiket leír. Csak kicsit elgondolkoztam, hogy..akármi történhet. Velem is, vele is. A nap nagy részén ezen gondolkoztam. Elolvastam a januári horoszkópot is. "Esetleges felelősségérzet nélküli, csapongó és kiszámíthatatlan viselkedésed akár egy nagyobb nézeteltérésre is okot adhat." ezt írta nekem. Ezt pedig cicának: "Sok fontos beszélgetésre kerülhet sor mostanság köztetek, és csak a te döntéseden múlik, hogy mekkora részt vállalsz a kitűzött célok eléréséhez vezető úton – jó lenne, ha fel mernéd vállalni véleményedet, az stabilizálhatja a kapcsolatodat. Ügyelj arra, hogy ne kerülje el semmi a figyelmedet." Igazából egyre ritkábban olvasgatok horoszkópot, habár ha a kezembe marad egy újság, mindig elolvasgatom. Az a lényeg, hogy én nem szeretném hogy köztünk akármilyen konfliktus legyen. Mndenesetre megpróbálok odafigyelni mindenre. És szeretem. Elfelejtettem KIEMELNI, hogy 10 gyönyörű hónapja vagyok együtt a szerelmemmel. :)

Szeretlek kicsim. :) és köszönöm.:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blacklace.blog.hu/api/trackback/id/tr60857750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása