ßłack łace

Friss topikok

  • Redviking: Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L (2008.08.19. 21:59) szerelmem.
  • Redviking: Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L) (2008.06.10. 11:31) 100. (:

Linkblog

HTML

2009.04.14. 19:20 Stray Black Lamb

Imádlak :)

annyira jo kedvem van.. olyan boldog vagyok :) Nem fogok mindent részletezni, mert egy magányügy :P kettő..holnapig itt ülnék:D

Sajnos vége a szünetnek. Csütörtökön itthon voltam, takarítottunk anyummal és hugommal, aztán bementem bnőimmel a városba. Péntek reggel jött hozzám szerelmem, aztán mentünk hozzájuk, aztán Milcsiztünk:D aki jól kifárasztott minket, tehát én hamar elis aludtam. Szombat hajnalba vki felébresztett, de nem bántam :L szombaton mentünk Metál ligetre kb. 40perc alatt kellett elkészülnöm nagy nehezen de sikerült:D. Most valahogy nagyon nem élveztem, nem volt olyan minta  többi, olyan unalmas, olyan rossz volt az egész szerintem. De voltunk Ossian koncerten..legalább az megérte:D végig cicámmal voltam:) és kaptam tőle sok édes csókot. azaz este nagyon hamar eltelt:( vasárnap 7-ig együtt voltunk szerelmemmel. és annyira jovolt :) Imádok vele lenni. :)

Reggel, vagy nemis annyira reggel, fél 12-kor felébredtem. Tegnap tervezgettem, hogy meglátogatom a szerelmemet, a szünet utolsó napján. Gyorsan kipattantam az ágyból, néztem buszt is meg vonatot is. Aztán gondoltam, hogy cicámnak csak az utolsó pillanatba szólok, de lehet esetleg tervezett valamit délutánra, vagy akármi. Inkább elmondtam neki, végülis ő hívott fel engem, de ez most lényegtelen. :D Felültem a buszra, kimentem az állomásra, vettem jegyet. Megkerestem a vonatot ( majdnem rosszra szálltam xD) és felültem. Jött utánnam egy csávó, aztán odaállt mellém, mármint hogy neki dőlt az ülésnek és felém volt fordulva egész úton. azt hittem lecsapom már:D Irritál hogyha néznek. Nem zavartattam magam:D elővettem a rajz könyvet és tanulgattam, vagyis inkább olvasgattam. Cicám felhívott amikor ladányon volt a vonat, azt mondta hamarosan elindulnak. mondom jolvan. nemsokára megértkeztünk.leszálltam. láttam cicámat, és a hugát. Annyira örültem mikor megláttam (L) :) aztán haza bicigliztünk. Megetetett, megmaszíroztam. és annyira jo volt vele (L):) Jött az anyukája , aztán megleptük:D Utánna cicámmal lefeküdtünk az ágyára, és olyan édes csókokat kaptam tőle, hogy nagyoon. Ha rágondolok..legszívesebben visszamennék oda. (L) :) nemsokkal később indukltunk a vonathoz:( eljött velem újszászig. Az úton elmondta mit tervez a nyárra :) énmeg puszilgattam a nyakát meg a fülét. és annyira jólesett vele lenni :) most különösen jól. Máskor amikor találkozunk, akkor is boldog vagyok, de most vhogy máshogy. Lehet mert  ő is máshogyan kezelte a helyzetet hogy most én mentem hozzá. nemtudom. de azok a puszik megdobogtatják a szivemet :L IMÁDOM(L)(L)(L)nagyoon :) Szeretlek kicsim :) tudom hogy szerelmes vagyok, de most..meg mégjobban :)

péntek 10-től vasárnap este 7ig(L) együtt :)

ja..éés...szombathajnal(L):P

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blacklace.blog.hu/api/trackback/id/tr121065134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása