ßłack łace

Friss topikok

  • Redviking: Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L (2008.08.19. 21:59) szerelmem.
  • Redviking: Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L) (2008.06.10. 11:31) 100. (:

Linkblog

HTML

2008.12.23. 22:28 Stray Black Lamb

egy nap..:)

Tegnap délután három körül neki kezdtem átrendezi a szobám, mindenkinek tetszett, EGYESEK szerint fura lett.:P mindegy, szerintem így sokkal jobb. Rengeteget szenvedtem vele, hogy minden kis kacatomnak meglegyen az újabb helye, és hogy tudjam hogy mi hol van, nagy nehezen befejeztem. Már nagyon fáradt voltam. Fél 11 körül éppen készülődtem aludni, amikor barátnőm belinkelt egy címet. Egy blog cím volt..na ekkor gondoltam hogy kié lehet. Már régóta keresem, mert a régit törölte. Erről a "lányról" tudni kell, hogy ráhajtott a szerelmemre, igaz azelőtt mielőtt összejöttünk. Igazából ő kavart be nekünk..mondjuk, miután megtudtam hogy ráhajt a szerelmemre akkor fogtam fel, hogy nem akarom elveszíteni. Mert nem akartam vele lenni, vagyis nem mertem, deee azt meg nemtudtam volna elviselni hogy más lánnyal van együtt. Utánna kezdtünk el találkozganti, naigen és ezzel tettem keresztbe ...szerinte. Miközbe cica nem szerette. na mindegy...bonyolult. Számos dologgal próbált bekavarni nekünk. Miután összejöttünk még köszönő viszonyba voltunk, sőtt még utánna  beszélgettünk is, de ő elérte azt hogy legszívesebben beleverném a fejét a falba. Kiderültek dolgok, ami az én gyenge pontom. Kiderült hogy rámászott a szerelmemre, történeteket ír róla, és az osztályába még mindig róla beszél. Én nem hagyom szó nélkül. Ez meg ugye nem tetszett neki, és szerinte én vagyok a gyerekes. Ahogyan olvasgatom az ujabb írásait, elmosolyodok rajta hogy milyen kis buta, hogy többnek érzi magát azzal, hogy "felemelt fejjel".....csalódott. Hát igen, snekise szól hozzá, ebbe nemtudom mi a dicsőség, amugy meg tudom hogy milyen gyenge belül. :D Nagyon furcsa olvasgatni azokat, amiket a szerelmemről ír. Kitalált történet..amibe saját magát és cicát képzeli bele. szánalmas, erre nemtudok mást mondani, mert nemis lehet. Az egész blogba a szerelemről ír, miközbe minden emberbe szerelmes. Nagyon beteg a csaj. Pedig az elmúlt hetekbe, már nem foglalkoztam vele. De neem, ha ő titokba még mindig írogat róla..hiába nevezi el nekem Z-nek T-nek Zs-nek vagy akárminek, engem nem lehet csak ugy átvágni. Túl okos vagyok ahhoz. Vagyis okos nem, de logikám van. :D Nagyon gondolkozok rajta, hogy belesegítek az életébe hogy rosszul érezze magát. Hisz én miatta elég sokszor rosszul éreztem magam. de NEM érdekel. A szerelmemmel délután együtt olvasgattuk a bejegyzéseit, aztán röhögtünk rajta..:D majd cica letámadott, és jóóól beverte a fejét a falba, szerintem az egész ház beleremeget..:D szegénykémet jól kinevettem. Holnap lesz szenteste, és most három napig nem találkozunk. Remélem az ünnepek miatt hamar elfog telni, de amikor majd vele leszek az örökkévalóságnak tűnjön. :) Már nagyon várom, hamarosan itt a szilveszter is. Amit a barátnőmmel, a szerelmemmel és a barátjával tölthetek, jelenleg még nemtudjuk hogy hol..xD De ha négyen maradunk, szerintem akkor is jól fogjuk érezni magunkat. De először elég sok midnenen túl kell esni. Majd meglátjuk.. Holnap délután feldíszítjük anyukámmal a karácsonyfát, ami minden évbe nagyon szép :) Majd lefényképezem és rakok fel róla egy képet. Ma megvettem szerelmemnek az ajándékot, anyunak nagyon tetszett, remélem h neki is fog. (: De előtte mézeskalácsokat készítettünk. Jaa és cicával ajándékokat csomagoltunk :) Szeretem, és ma nagyon nagyon jól éreztem magam vele (: Megbeszéltük a problémát, és teljesen máshogy állunk a dolgokhoz. Teljes szívemből szeretem. SZERETLEK KICSIM!! :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blacklace.blog.hu/api/trackback/id/tr93839154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása