ßłack łace

Friss topikok

  • Redviking: Imádlak Cicca:) Mindenkinél jobban:L (2008.08.19. 21:59) szerelmem.
  • Redviking: Szeretlek Cicca..:) Mindörökké(L) (2008.06.10. 11:31) 100. (:

Linkblog

HTML

2009.04.03. 21:39 Stray Black Lamb

változás. ?!

Olyan régóta szeretnék változni. Egyáltalán nem érzem magam jól a "börömbe". Unom a hajam, meg a minden cuccom. mindent.:S Elég sokszor rám jön az hogy változni akarok, vannak elképzelések, és hasonló dolgok. Nem akarok egy átlagos ember lenni, aki csak él a világban. De ugyanakkor utálom, hogy ha néznek. Akinek valami nem tetszik, csukja be a szemét. Törődjön a saját dolgával, törődjön magával, vagy nemtudom. De ne velem. Leginkább azt szeretném elérni, hogy jól érezzem magam. Lehet ez miatt van mostanába egyre rosszabb kedvem. elég sokszor. és mostanában ezt a szerelmemen adom le. Pedig nem szeretném megbántani. De néha rámjön az idegbaj, aztán fáradt vagyok. A suliba is mindig kérdezik hogy mi bajom van. hát baj nincs.. de ugy unom magam.teljes mértékben. Néha megnevettetnek, meg elvagyunk..de sose megyek el pl a teremből se. ülök a sarokba és csak ugy vagyok..gondolkozok meg ilyenek.  / am nem vagyok emo:D messze álljon tőlem/  És ilyenkor bennem van az, hogy ugy megváltozok hogy senki se ismer rám, és végre jól fogom magamat érezni a börömben. de a másik..h mikor jön el ez az idő..Tudom mit akarok, de mégse. Most annyira nemtudom..ugy érzem h ..sírni akarok és ugyanakkor ideges vagyok. és nemtudom. olyan rossz. zavaros. igazából vannak olyan dolgok amiket másnak nemtudok elmondani..mert ez csak én értem. megpróbálni nem akarom, mert akkor csak felidegesítem magam. tehát maradok magamnak. <3 -.-"hurrá.:D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blacklace.blog.hu/api/trackback/id/tr31044814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása